De ce imi place Origami?

De-a lungul timpului am avut foarte multe hobby-uri si pasiuni care au avut un numitor comun: lucrul manual. Am pictat, am invatat sa fac vase din lut, am realizat bratari si bijuterii handmade impletite, cusute, cu pietricele si din piele. Am invatat sa crosetez si sa tricotez, am cusut si am invatat sa brodez tot felul de detalii pe haine.

Pasiunile mele au fost nenumarate, dar dintr-un motiv sau altul m-am oprit la origami. Nici eu nu sunt sigura de ce am facut asta, dar in urma intrebarilor pe care le tot primesc am ales sa scriu despre asta. De ce m-am oprit la origami si de ce imi place asa de mult? In fond, as fi avut mai mult de castigat daca as fi continuat sa realizezi bijuterii unicat si accesorii. Acestea sunt foarte cautate in ultima perioada de catre tinerii si persoanele care vor sa poarte lucruri diferite.


De ce m-am oprit la origami? Pentru ca imi place cultura japoneza, pentru  ca ador felul in care pasionatii de cultura japoneza isi transforma total stilul de viata si isi dezvolta hobby-uri in jurul acestei culturi. Origami e complicat, dar relaxant. E migalos, dar ma face sa ma concentrez si sa uit de toate problemele si lucrurile din jurul meu.

Satisfactia pe care o am dupa ce realizez o figurina dintr-o simpla bucata de hartie nu se compara cu nimic. Aprecierea persoanelor care sunt pasionate de cultura japoneza ma ajuta sa continui cu aceasta pasiune atat din punct de vedere material, dar si emotional.


Pentru mine origami e o modalitate de relaxare, de meditatie si de concentrare. De aceea sfatuiesc pe toate persoanele care au o latura ce le ajuta sa realizeze obiecte sau accesorii sa  incerce magia origami. 

No comments:

Post a Comment